Miejsce wykonywania pracy: Żary
Zakres obowiązków:
- Realizacja procesu zakupów części zamiennych i podzespołów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
- Negocjowanie warunków współpracy i dostaw
- Przygotowanie i monitorowanie realizacji zamówień
- Koordynacja logistyki w zakresie zakupów prowadzonych przez Dział Zakupów
- Wprowadzanie danych zakupowych i dostaw do systemu ERP
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, techniczne
- Minimum 3 lata doświadczenia w zakresie zakupów części zamiennych oraz podzespołów maszyn i urządzeń produkcyjnych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i negocjacyjne
- Biegła obsługa komputera w zakresie MS Office i Outlook
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Pakiet medyczny oraz socjalny
Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem nazwy stanowiska na adres:
rekrutacja@smulders.com
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Informujemy, iż Administratorem Danych ujawnionych w związku z postępowaniem rekrutacyjnym jest FKSiM Spomasz S.A. (ul. Fabryczna 14, 68-200 Żary). Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, a także – w przypadku wyrażenia zgody – dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.